Hemma.

Tjo
 
Nu har jag kommit hem efter sista dagen i skolan :) Jag fick en massa fina kulklappar från Karro, felli, Vendela, Emmy och Hanna. Lägger upp bild senare, för nu ska jag o karro gå ut fota i den härliga  snön ♥
 
Idag:
Vi började kvart över åtta, vilket betyder uppgång kl.6 för mig. SÅ sköönt att det är lov nu! :D
Vi hade assembly där de delade ut awards i varje ämne. Vann ingenting, buhu. Min kompis Hanna vann däremot hela två stycken :D :thumbup:
 
Efter hade vi en liten julklappsutdelning och sedan gick vi alla (förutom Hanna o Emmy) till fiket Epi och, just det, fikade. Jag tog en varm fetaost-macka. Mums! ♥  Vi shoppade också lite smått, jag köpte en mössa + pannband (bild kommer senare) som var svarta, myiga och, såklart, fluffiga.
 
Jag och Karro ska gå på Hobbit 3D idag på bio också, längtar! Jag nämnde det ju lite smått förut, men nu ska vi gå. Yeey!
Bild på mig just nu:
 
PS. Kommer nog att blogga en del idag eftersom jag har Karro också har en egen blogg. Känns som jag har sagt hennes namn några gånger det här inlägget. 4 gånger, närmare räknat. :P
 
KRAM!


Kommentarer
Anonym

Skönt med skollov :-)

Svar: aa, verkligen :)
Bella

2012-12-20 @ 22:46:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0