Lucia!

Glad Lucia (eller vad man nu säger?) Till er alla! ♥
 
Idag hade vi n väldigt soft dag i skolan :) Vi hade svenska, matte och typ en halv so, sedan var det lucia och efter det så slutade vi :D ♥ 
Min utsyrslel idag:
 
 
 
 
Det känns som om  man har varit med i tusen julkalenders-tävlingar, men det kanske inte riktigt är så många ;) Jag vill ialla fall vinna något, till och med min bästa vän Karolin har vunnit ! (no offence karro) en jätte söt voodo-docka^^
Nej men jag ska vinna något i alla fall, men helst något som jag vill ha, det vore ju en fördel, haha :D
 
Känner mig väldigt trött idag, tror jag ska krypa upp i sängen och titta på Gossip Girl en stund ♥ 
 
Kram!


Kommentarer
linnhahne.blogg.se

Kika in och delta i min julkalender!
Ny vinnare + tävling VARJE dag! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-14 @ 19:26:47
URL: http://linnhahne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0