>.<

Idag var jag och besökte frissan!WhoopWhoop!
Det blev äntligen av, jag kunde gå trots min förskylning som jag haft i några dagar nu.
  Jag tyckte förut mitt hår var väldigt mörkt, och har funderat länge på att försöka ljusa upp det. Jag har testat blondshampoo, men vi vet ju alla att det inte hjälper så mycket. Så idag la jag allt i min frisörs händer och hon slinga upp det nästan exakt som jag ville ha det. 
Jag blev väligt nöjd med reultatet, och det var väldigt avslappnande att sitta där också ;)
Men höjdpunkten var helt klart att jag fick en mars medan jag väntade^^
 
                                       Tagna med min älskade xperia arc s - hitta inte kameran xD
 
                                                                                               
 
 
                                                                                                   
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0