Seegt...

Håller på att ladda över bilder från mobilen till datorn, och det går så segt att jag inte vet vad. Jag har i och för sig inte gjort det på ett tag, hitills har den hittat 1477 bilder. JAG VET VAD NI TÄNKER! Det är ganska mycket ...
 
Men jag har ju tagit det lungt ett tag nu och nu tänker jag börjaa blogga lite igen. Jag har hållt på med en design och den ska nog snart dyka upp. Egentligen är jag ganska trött på blogg.se, men jag stannar här så länge. Lite längre fram kan det bli en flytt till wordpress.com.
 
Nu så bjuder jag på mina favo låtar just nu för chill vid datorn:
 
 I knew you were trouble - Sam Tsui (orginal av Taylor Swift)
 Heaven - Emeli Sandé
 The Fire - Sons of midnight
 Wake up call - Maroon 5
 
PS. 1907 bilder blev det totalt ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0