Söndag ♥

 
Uhh...efter den här helgen är jag helt uttmattad. Kungsberget hade premiäröppet i lördags, och jag var såklart där och åkte :). Vart ca 6 timmar, tror jag^^
Idag hade jag dansuppvisning på Folkets hus här i Sandviken, och jag var med på både kl.13 föreställningen + kl.15, så jag är lite trött nu eftersom jag var där från tio för genrepet ;) Jag dansade jazz med min kompis Tilde :D
                                     
                
                                                          Våran energigivandde lunch :thumbup:
 

Nu ska jag skriva lite läxor, plugga lite SO innan jag packar för simning imorgon på idrotten :) Det är ju bara två veckor kvar så förra veckan och den kommande är tydligen lärarnas "prov-veckor". tror vi har prov i allt...känns som det som iaf♥
 
Kram! 
 
PS. Angående designen, så håller jag på utveckla den, men vill fortfarande blogga, så ni får stå ut med denna orginelladesignen ett tag till ^,*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0