Tips !

Hej!
Hade tänkt lägga ut tips på olika saker, mina "topp tre" typ ♥
 
Författare: 

♥ J.K Rowling (Harry Potter)
♥ Stephanie Meyer (Twilight, The Host)
♥ Scott Westerfelt (Ful)
 
Julklappar:
♥ iPad (inte för att jag kommer få det, men hoppas kan man ju! ;D )
♥ Högtalare (please?)
♥ Pengar/presntkort 
 
Bloggar(kända):
Keela
Foki
Isabella (Fint namn va? Lika fin design också ♥)
 
Bloggar(närmsta):
 Ukarro (Läs!)
Becka (K-pop. T-pop, Asien i övrigt ;)
Vendela (Fina bilder :)
 
Youtube-videor:

♥ En extremt "rolig" sång om på vilka dumma sett man kan dö på :P
 
♥ Cutepolish-en stor inspirationskälla som nog många har hört talas om :) Har själ gjort just den här designen, vart ganska bra faktigst :) Orkar intelägga in en bild nu dock.
 
♥ Jag upptäckte honom ganska nyligen, och jag älskar hans austrailenska accent :D Han är väldigt rolig också ;)
 
 
/Isabella Sj♥dén
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0